محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 19 روز سن داره

گل های بهشتی من

وبلاگ من بعد از اين

1394/8/9 13:13
نویسنده : زهرا
619 بازدید
اشتراک گذاری

فكر مي كنم اين وبلاگ هدفي رو كه داشتم تا حالا به انجام رسونده. اين لينك

(https://besme-rabbel-hossein.blog.ir/post/103) و پي نوشت اون هم منو به فكر فرو برد.

بعد از اين، جنبه يادگاري اين وبلاگ خواهد موند و مطالب جديد براي استفاده پسرم در آينده رمزدار ميشن.

دوستتون دارم همه دوستان خوب وبلاگي من.

البته من هستم و به وبلاگ هاي شما هم سر مي زنم.

 

پي نوشت: عنوان اين پست رو يك روز بعد عوض كردم. اين نكته رو هم بگم كه ممكنه گاهي پست هاي معمولي و عمومي بذارم. و ارتباطمو ان شا الله خواهم داشت باهاتون. شايد هم گاهي به صورت انتخابي رمز اعلام كردم.

پسندها (3)

نظرات (6)

mahtab
10 آبان 94 8:19
سلام یعنی سلام من هم اخرین سلامه در این وبلاگ؟ خیلی خیلی ناراحتم از این وداع اما به تصمیمتون که مطمئنم به اسونی هم گرفته نشده احترام میذارم و براتون ارزوی خوشبختی می کنم موفق باشید و سلامت و سربلند زیر سایه ی اقا امام زمان
زهرا
پاسخ
سلام مهتاب عزيزم. نه...فعلا كه هستيم، هستيم. من مرتب ميام و وبلاگ قشنگتو مي خونم. اينجا هم هست و ممكنه گاهي پست عمومي داشته باشه. ولي رويه عوض شده. ممنونم از دعاي خوبت.
لیلی
14 آبان 94 20:17
همین که نوشتی گاهی به اینجا سر میزنی و مینویسی باعث دلخوشی است
زهرا
پاسخ
خواهش ميكنم. دلم ميخواد دوستي با دوستايي مثل شما رو ادامه بدم.
مامی الی
19 آبان 94 8:07
بابا اينجوري كه دلمون برا دلبري هاي محمدرضا تنگ تر ميشه. حداقل رمزتو به دوستايي كه ميشناسيشون بده زهرا. ولي باز هر جور شما صلاح بدوني من مطيعم روي ماه گل پسرتو ببوس عزيزم.
زهرا
پاسخ
عزيزم لطف داري. بهش فكر كردم. تو پستم هم نوشتم. قربونت. تو هم پسر نازنينتو ببوس كه حسابي خوردني شده.
خاله
22 آبان 94 12:55
به من قرار نیست رمز بدی؟
زهرا
پاسخ
عزيزم تقريبا همه نوشته هاي اينجا رو كه شفاهي و حضوري نقل مي كنم. ولي اگه دوست داري و وقت داري كه بخوني چرا كه نه. حتما.
مهسا ( خاطرات خارجه)
6 اسفند 94 3:52
سلام زهراجون خوبی؟ دلم برات تنگ شده بود. یه مدت طولانی از وبلاگ دور افتادم و بعدش دیگه دست ، دلم به نوشتن های طولانی نمیرفت. اینستاگرام بهترین گزینه بود حتما بیا عضو شو تا اونجا با هم باشیم .پسر گلت رو ببوس
زهرا
پاسخ
سلام مهساي عزيز. تو خوبي ؟ چه خبر؟ خيلي وقته كه نيستي. راستش در مورد عضويت اينستا خيلي وقته كه دارم مقاومت مي كنم. چون ميدونم اگه عضو شم ديگه به اين راحتيا دل نمي كنم و وقتمو زياد ميگيره. حالا ببينم. شايد مقاومتم شكست. به هر حال همچنان ارادت داريم.
الهام بانو
18 خرداد 95 11:59
سلام الهامم مامان پارسا لطفا شماره موبایلتو برام بذار گوشی جدیدم گمش کردم