محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 16 روز سن داره

گل های بهشتی من

دلم میخواد دوباره بیام اینجا بنویسم

1397/1/27 10:32
نویسنده : زهرا
285 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از وقتی که اینجا نمیام خیلی گذشته. راستش خودمم برای این ننوشتن ها و ننوشته ها نارحتم. میدونم که این حدود دو سال کلی چیزای جالب بود که میشد بنویسم و یادگاری بمونه.

اما حالا برگشتم و تصمیم دارم بازم بنویسم. شاید در حد گذشته نتونم وقت بذارم ولی سعی دارم در حد توانم بنویسم.

دختر کوچولوی من فروردین 96 به جمع ما اضافه شد و بعد از این در مورد خانواده 4 نفره مون خواهم نوشت.

البته برای ریحانه جونم دستی یه چیزایی نوشتم و امیدوارم که بودن این دست نوشته ها خوشحالش کنه.

پسندها (5)

نظرات (1)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
27 خرداد 97 20:14
خوش اومدید.گل
زهرا
پاسخ
ممنون