محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 28 روز سن داره

گل های بهشتی من

باز هم...

1393/1/16 11:48
نویسنده : زهرا
263 بازدید
اشتراک گذاری

بازم بسم الله.بازم سلام.

باز یه شروع دیگه.دوباره سال نو. دوباره قول و قرار با خودم. قول و قرار با خدا. دوباره تصمیم گیری های مهم.باز برنامه ریزی برای آینده.

اینا همش خوبه. بدیش مقدار انجام نشده اوناس در آخر سال.

با اینکه فروردینو نصف کردیم ولی بازم دیر نشده. برای همین ساعتیکه توش هستیم  تا آخر امسال از خدا موفقیت و کامیابی در عمل به تصمیم ها و رسیدن به اهداف در کنار سلامتی و دلخوشی برای همه و برای خودم  طلب میکنم.

پسندها (1)

نظرات (4)

فرشته
15 فروردین 93 13:43
سلام خوشحال میشم برا قند عسلای شما یه کتاب شعر فانتزی و کودکانه با اسم خودشون و عکسای خاطر انگیزشون درست کنم مثل روز به دنیا اومدن اولین دندون چهاردستو پا رفتن و..... یه کتاب که برای تمام سالهای عمر ماندگاره و وقتی بزرگ شدن کلی لذت میبرن . اگه خواستین اینم ادرس ایمیل براتون نمونه میفرستم n.rangberang@gmail.com اینم kik: rangberang
sana
16 فروردین 93 7:39
سلام عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده بود.کوچولوی نازت چطوره؟ منم در همین لحظه از خداوند متعال برای همه عزیزانم طلب بهترین ها رو میکنم. موفق و موید باشی
زهرا
پاسخ
سلام.ممنونم.کوچولو هم خوبه.متشکرم.شما هم همینطور
madarkhanomi
18 فروردین 93 11:05
آمین انشاله سال خوبی واسه همه باشه پر از خیر و برکت
زهرا
پاسخ
ممونم.ان شا اله.
خلوت یک مادر
24 فروردین 93 20:28
سال نو بر شما مبارک
زهرا
پاسخ
ممنون.همچنین.