محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 28 روز سن داره

گل های بهشتی من

آشتی

1392/11/8 11:32
نویسنده : زهرا
239 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی سخته که بخوای تمام خاطرات بدتو از کسی که دلت ازش پر از دلگیریه فراموش کنی.

خیلی سخته که چند سال رفتار نامناسب کسی رو و تلاش بی نتیجه خودتو برای بهبود رابطه فراموش کنی.

خیلی بده که در مقابل اون همه ناسازی یه بار خواسته باشی مقابله به مثل کنی و همون یه بار رفتار تو بیشتر از تمام اون مدت به نظر همه بیاد و تو رو مقصر بدونن.

اما در کنار اونا این هم که همیشه ذهنت درگیر مشکلت با یه شخص باشه و همه ش از حضور هم فرار کنید...و با وجودیکه خیلی اذیت شدی ته دلت یه کم وجدانت قلقلکت بده به خاطر قطع رابطه ...و نگران گناه قطع رحم باشی...و حسرت ارتباطهای دوستانه مشابه دیگرانو بخوری هم اصلا خوب نیست.

به هر حال من دوباره شروع کردم.

"اون" عذرخواهی کرد. اس ام اس زد و حلالیت خواست و من جواب دادم.برای همون مقابله به مثلم عذرخواهی کردم و بسم الله گفتیم برای یه شروع تازه.یه ارتباط دوستانه.و چون اون برای عذرخواهی پیشقدم شده بود من برای دیدار پیشقدم شدم.با دوسه شاخه گل رفتم پیشش.

بازم میگم که به این راحتی همه چیز فراموش نمیشه.ولی هم برای کمرنگ شدنش تلاش میکنم؛ هم اینکه حداقل بعد از این سنگینی کینه تو دلم کمتر میشه.

برام دعا کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الــــــــيما
8 بهمن 92 12:22
خيلي خوبه خوشحال شدم براي اتفاقي كه افتاده
زهرا
پاسخ
ممنونم.دعا کنید پایدار باشه.دوست ندارم دلم سیاهی رو نگه داره.
تسنیم
10 بهمن 92 15:30
سلام خیلی بده که آدم نسبت به کسی که آشنا هم باشه دلچرکین بشه. امیدوارم هرچه زودتر کدورتها از بین بره.
زهرا
پاسخ
سلام.بله وافعا.ممنونم.
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
12 بهمن 92 8:33
الحمدلله ....
زهرا
پاسخ
sana
13 بهمن 92 9:26
عزیز دلم همه میدونن که تو چقددر بزرگوار و مهربون هستی
زهرا
پاسخ
خدا کنه که یه کم بزرگ بشم.
الی خانوم
20 بهمن 92 17:15
می فهمم چی میگی زهرا همدردیم ولی برای ما اون هست که با وجود مقصر و شروع کننده بودن انتظار داره من برم دست بوسیش! جالبه وختی ام برای شوهرش اس تبریک روزه معلم می فرستم برام پیغام پسغام میده که برید بهش بگید اینقد التماس نکنه ما آشتی بکن نیستیم فک کننننننننننننننن!!!!!!!!!!!!!!!1
زهرا
پاسخ
ممنونم الی جان.میدونم.شنیدی که میگن خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند. بعضیا لایق احترام و محبت نیستن.