محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره
ریحانهریحانه، تا این لحظه: 7 سال و 28 روز سن داره

گل های بهشتی من

درد دل

1393/4/30 9:24
نویسنده : زهرا
302 بازدید
اشتراک گذاری

حال دلم خوب نبود که این پست را نوشتم. اگر حال دلتان خوب نیست به ادامه مطلب نروید.

خدای خوب و مهربانم. همه خسته ایم. همه خسته ایم.

خدایا خسته ام. از این همه خبرهای بد هر روزه خسته ام. از این که یک روز هم در بین انبوه روزهایمان یک خبر خوب نداریم....یک دلخوشی نداریم خسته ام.

همه دنیای ما پر شده از ظلم و تجاوز و جنگ. هر روز هم یک گوشه دنیا به آنها اضافه می شود. از روزهای کودکی ما همیشه فلسطین بوده. بعد بوسنی. بعد افغانستان. بعد عراق. بعد میانمار. بعد سوریه.بعد...این همه جایی که یادم نیست. این همه مادری که هیچ کاری برای جگرگوشه شان از دستشان برنمی آید و در کنارشان خونین و خسته می آرامند.

این همه بیماری. که هر روز و هر روز انواع جدیدی هم اضافه می شوند. کشف می شوند. معرفی می شوند. خدایا خودت ببین در هر ماه چند بار گزارش های خبری ما مربوط به معرفی یک کودک با یک بیماری ناشناخته یا لاعلاج است؟ این همه مادری که هیچ کاری برای جگر گوشه شان از دستشان بر نمی آید الا پناه به تو.

خسته ام خدا جانم. از این همه فساد. از خیانت های امانتداران در امانت. از این عدد 3 با دوازده صفر لعنتی. از بقیه عددهای اختلاسی. از تورمی که به جز دو سه دهک بالایی خون بقیه را در شیشه می کند. از فقری که معصوم گفت می ترسد به کفر بیانجامد. از تبعیض. از بیکاری که انگیزه زندگی جوانهایمان را می گیرد. از این همه سوء استفاده ها. از خیانت های دیگر. از عادی شدن بی اخلاقی و بی عفتی. از گناه.

از خودم. از اینکه نمی توانم آنی باشم که امامم می خواهد. از اینکه کمکی برای آمدنش نمی کنم. از گناهانم.

خدایا عجب صبری داری! پس کی زمانش میرسد؟ دنیای پر از ظلم و جور مگر همین نیست؟ مگر از این بیشتر هم می شود؟

خدای خوبم ما نیاز به آقای بالای سر داریم.

خدایا گفته ای باید خوب باشیم تا بیاید. ولی تا او نیاید نه خودمان خوب می شویم، نه حالمان.

خدایا زودتر. زودتر. زودتر!

پسندها (4)

نظرات (8)

دختر آسموني
30 تیر 93 12:14
زهرا جان دل ما هم بد جور گرفته. نمي دونم تو هم اون گزارش خبري رو ديدي يا نه هموني بچه ها يه بيماري داشتن به اسم پروانه و پوست بچه ها همش تاول مي زد. جيگرم كباب شد. خدا به مادرشون كمك كنه.
زهرا
پاسخ
آره.همون گزارشم یکی دیگه از عاملای بدتر شدن حال و حوصله م بود. خدا همه بیمارها مخصوصا بچه های بیمارو شفا بده.
اِليــــما
31 تیر 93 10:16
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اسْتَعِينُوا بِالصَّبْرِ وَالصَّلَاةِ
زهرا
پاسخ
ممنونم.
مامان مریم
1 مرداد 93 2:52
سلام زهرا جان این روزها حال اکثریت مردم خرابه خدا به مردم غزه کمک کنه واقعا اعصابم خراب میشه اخبار میبینم
زهرا
پاسخ
سلام
sana
1 مرداد 93 8:36
عزیزم. خیلی متن زیبایی نوشته بودی. من هم یه روزهایی از این همه نا عدالتی و جور و ستم ناراحت میشم. امیدوارم امام زمان هر چه سریعتر ظهور کنند تا از این وضعیت خلاص بشیم. الهی آمین...
زهرا
پاسخ
الهی آمین
لیلی
1 مرداد 93 16:00
من خیلی وقته که فهمیدم دلم توان شنیدن این رنج ها رو نداره. کمتر این گزارش ها و خبرها رو می خونم و می بینم. چون واقعا به هر خبری و تصویری تا چند روز فکر می کنم و اعصابم به هم می ریزه. اخبار ایران رو هم به خاطر همین دیگه نمی دیدیم(ایران هم بودم نمی دیدم) البته نه به این معنی که بی خبر ازدنیا باشم ولی سعی می کنم اخبار رو از سایت ها پیگیری کنم که بتونم گزینش شده بخونم. در همین سختی هاست که قراره کامل بشیم. در دعا برای کسانی که نمی شناسیم و دردی دارند قراره خودمون رو محک بزنیم
زهرا
پاسخ
مامي الي
12 مرداد 93 7:37
آدم دلش نميخواد اخبار نگاه كنه بس كه دلخراشه.
زهرا
پاسخ
الی خانوم
14 مرداد 93 8:18
درد مشترک زهرا جان... دیشب منو همسر سر همین دردهای مشترک در آغوش هم گریستیم
زهرا
پاسخ
تسنیم
15 مرداد 93 0:00
حالمان خوب نمیشود...
زهرا
پاسخ
حال خوب را "او" می آورد